4 maj

Skola idag då, tog sovmorgon. Hade engelska, svenska, idrott och spanska. Vi gjorde ingenting på nån lektion typ förutom idrotten, vi hade första utomhus-lektionen idag och självklart blev det fotboll!
Vår nya cafeteria hade försäljnings-premiär idag också, alla fick en fikakupong och det var enligt mej mycket bra! En bulle och en dricka fick man (festis/kaffe/te/vatten), ganska generöst ändå eftersom det är vår skola det handlar om :)

Idag borde jag egentligen plugga, läsa igenom några klasskompisars rapport om djurplågeri (seminarium på torsdag) och göra svenskan som jag glömde bort totalt förra veckan :( Så nu ligger jag sisådär 20 frågor efter alla andra... Kul :D
Men jag kommer nog göra det ikväll när jag har lagt mej, mycket lättare att plugga då.

8 dagar till NP i matte B, inte kul nånstans. Jag kan ingenting och imorgon måste jag plugga som jag-vet-inte-vad eftersom det är sista gången jag är hos mamma innan provet. GAHHHHHHAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0