HOT HOT HOT

Torktumlaren har varit igång hela dagen och nu är det faktiskt 26,6 grader här inne. Det kanske låter jätteskönt i mångas öron men det kan jag lova er att det är det inte. Speciellt inte när man sitter vid datorn som blåser ut massa varmluft hela tiden, här precis vid datorn kan det mycket väl vara uppe i typ 30 grader nu. Not nice.

Kollade på melodifestivalen iallafall, och helt fel människor gick vidare. Visserligen så var det ju helt fel människor som var med och tävlade från början men det går ju tyvärr inte att göra något åt.
Nästa lördag är det iallafall svenska finalen och den har jag bestämt att jag ska se med Karoliina, jag vet att hon ska se den nämligen, nu ska jag bara få henne att se den med mej (+ kanske några fler)! Ingen match. Det är ju tradition liksom, sen ungefär fyra år tillbaka säkert. Alltid har vi sett finalen together, speciellt Europafinalen. Vi kanske inte har som tradition att se Sverigefinalen nu när jag tänker efter..men då får vi börja med det!

Herregud vad jag svamlar, jag har pisstråkigt! GODNATT


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0