På topp!

Idag har jag verkligen varit ambitiös!
-Jag har hunnit skicka iväg en ansökan om feriearbete på det vanliga stället.
-Jag har läst igenom sammanfattningarna till företagsekonomin, nio stycken alltså.
-Snart ska jag duscha, äta och sen skriva rent svenskan så jag kan lämna in den imorgon.
-Nu kom jag på att jag måste mejla filmrecensionen till mej själv också!

Men! Jag vet fortfarande inte om det heter plusgiro eller postgiro. I min bok står det postgiro men jag vet inte om det är det gamla namnet på kontot eftersom jag har en gammal bok? Tror att den är gammal iallafall, haha. Help help help...

Kommentarer
Postat av: hanna

plusgiro

2009-01-19 @ 22:30:31
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0