Friday night, again

Jag och Karoliina såg Madagaskar 2, den var ganska kul. Synd att ungarna bara skrattade när det var halvkul men inte när det var kul på riktigt, så vi var liksom dom enda som skrattade på några ställen, när det verkligen var kul... Ja vad ska man säga om det, barn har ingen humor? Den var ganska rolig iallafall, på vissa ställen.



Kom hem vid halv nio och tog lite smörgåstårta, det var så himla längesen känns det som. Pappa hade iallafall beställt en på Ica till idag och det passade mej alldeles förträffligt, jag älskar deras hemgjorda smörgåstårtor!
Medan jag avnjöt den så kollade jag lite på Let's Dance och läste Expressen, där stod det mest om Let's Dance.. Det verkar hända ganska mycket i år.. vad ska hända härnäst liksom? Hjärnblödning, hjärtinfarkt, ..what's next?
Morgan Alling fick iallafall 40 poäng idag och bara därför håller jag på honom nu! Go Alling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0