Snart helg

Trots att jag kände mej lite dålig idag så pallrade jag mej iväg till den älskade skolan. Men jag hade bra anledningar:

1. Jag ville inte låta Izabella arbeta själv om blixtlåset i tre timmar.
2. Jag ville ha pannkakor och keso
3. Jag ville få reda på hur matteprovet gick (8 poäng, 13 poäng var G)

Angående matteprovet så kan jag ju säga att det var fler än jag som inte klarade det, närmare 11 till i klassen faktiskt och det tyder på att provet var allmänt svårt och jag är nog inte onormalt seg i huvet som jag trodde innan.

Engelskan fick vi arbeta hemma på så klockan ett tog vi tåget mot Laxå och jag gick till biblioteket för att plugga företagsekonomi och läsa tidningar (Kamratposten och Julia, haha) medan jag väntade på bussen. Jag läste mer än vad jag pluggade.

Imorgon blir det en kort dag för dom två sista lektionerna ska jag helt enkelt strunta i att gå på. Pappa ska besikta bilen i Hallsberg klockan ett och jag åker hem med honom efteråt, strax efter halv två antagligen.

Idag har jag för övrigt ätit en himla massa saker, pannkakor första gången vi åt i skolan, någon jättegod (!) gryta andra gången jag åt och mackor när jag kom hem, sen en semla (den sista för den här perioden skulle jag tro) och nyss åt jag mat igen. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0