Fine

Det blir ingen film ikväll, känner mej alldeles för trött för det. Snart ska jag duscha iallafall och nu kom jag på att jag bara har tvättat håret två gånger på hela lovet, och då har det ändå inte blivit sådär jätteäckligt någon gång, skitbra. Dock kommer jag komma in i den gamla vanan redan imorn eftersom jag kommer tvätta håret då med, och på tisdag, onsdag, torsdag, ja alla dagar i veckan brukar det bli förutom lördag. Not good.

Usch, vill inte tillbaka till skolan. Jag är redan nervös inför redovisningen vi ska ha på svenskan vecka 10&11 antagligen, matteprovet på tisdag är jag inte alls nervös för än iallafall men det kommer väl imorn eller på tisdag.

Nu ska jag fortsätta vara social på msn i en kvart, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0