Första april

Hade lång sovmorgon i morse, vaknade runt halv elva och hade då två och en halv timma på mej innan bussen till tåget gick. Så jag åt frukost (utan att stressa, skönt!) och sen gjorde jag även matteläxan och lite latin innan jag fixade mej mer ordentligt. Det var även ca 9 grader i skuggan när jag gick, äntligen går det åt rätt håll :)

Hade bara latin i skolan och kom hem runt kvart över fyra och åt pizzasallad. Vid fem mötte jag Karrå vid bron och vi tog en 50-minuters-walk i solen. När jag kom hem åt jag mat och sen läste jag nya Veckorevyn som kom idag, sen satte jag mej här. Inget som måste pluggas på idag heller.

Hoppas på sol även imorgon! Då kommer jag ha motivation till att ge mej ut på en runda igen :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej gumman. Jag älskar din blogg och gillar dig så jag tänkte tipsa om en tävling som jag tror att du kommer att gilla. Du kan vinna 1000 kr presentkort på http://dennism.se/2009/march/tavling-vinn-hm-presenkort-1000-kr.html#comment .



Hoppas du är med för det är jag. Kram Ellen

2009-04-02 @ 00:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0