Eftermiddagen

 
Här är hårprodukterna som kom som premier från VR tidigare idag, båda är stylingprodukter så det finns inte så mycket att säga om dom. Men båda produkterna ska användas i torrt hår och Hot darling-sprayen ska ta fram det naturliga fallet i håret, jag testade den faktiskt förut och den verkar hålla vad den lovar. Den har även "inbyggt" värmeskydd vilket är bra. Det som är i burken har jag inte riktigt förstått vad det är (det här är inte riktigt mitt område) men jag antar att det är något slags vax, dock väldigt mjukt, det ska ge glans och lite stadga till håret.

Vid 18 blev det en promenad med Karoliina igen. Det var kanske inte det bästa för mina fötter för igår när det regnade skippade jag tygskorna och knallade runt i sneakersen (? haha) hela dagen, vilket resulterade i vattenblåsor på båda hälarna. Så när vi gick omkring idag hade jag självklart på mej tygisarna och blåsan sprack och hälarna sved och jag såg nog lite rolig ut när jag gick. Men med plåster på det när jag kom hem blev det bra igen!



I väntan på Karrå (trots att jag var sen var hon ännu senare) togs det lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0