ONSDAG

veckans jobbigaste skoldag. idag blev det dock inte så mycket gjort, jag var inte med på idrotten så första lektionen hade jag 10.45. Företagsekonomi B var det då, vi pratade bort en del av lektionen som vanligt och så jobbade vi i böckerna. På psykologin kollade vi på en jätteseg film om smarta barn, självklart var hela grejen med att lära spädbarn saker som att läsa och räkna redan när dom föds ett amerikanskt påhitt. Jag råkade även somna i några mikrosekunder två gånger under den lektionen! Vi avrundade med en och en halv timme Latin, men det gick snabbare än vad det brukar, plus att vi fick sluta tidigare. ha!

fick skjuts hem av pappa och när jag var på ica "råkade" jag plocka på mej en marabou amigo i kön till kassan. nu lät det som att jag snattade den, men det gjorde jag inte!

om 25 minuter är det Bonde söker fru och det är det viktigaste avsnittet av alla, idag ska dom välja vem av dejterna dom vill ha som partner, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0