Måndag, skoldag

skolan kändes ganska onödig idag, vi gjorde inget vettigt alls kändes det som.. imorgon kommer vi säkert inte heller göra något speciellt så jag skulle nog kunna stanna hemma, men då missar jag julbordet i skolan.
för det är ju sååå bekostat och lyxigt där! nej men det hör ju liksom till, man mjukstartar med julbordet i skolan. en vecka senare får man den riktiga maten serverad hemma hos mormor&morfar, den däremot får man absolut inte gå miste om!

tänk, om 9 dagar är det julafton, och jag har inte köpt en enda julklapp än.. jag börjar känna av stressen. jag vet iallafall vad jag ska köpa till mamma och pappa, till oli har jag däremot ingen aning. därför ska jag in till stan efter skolan på torsdag och kolla runt lite, på fredag slutar vi tio så då har jag också tid att springa omkring på stan efteråt. hoppas jag hittar något!

Kommentarer
Postat av: karrå

men du ? ska du in på fredag alltså, jag har också funderat på det. får man hänga på?

2008-12-16 @ 21:58:38
Postat av: karrå

men du ? ska du in på fredag alltså? jag har också funderat på det. får man hänga på?

2008-12-16 @ 21:59:55
Postat av: karrå

men du ? ska du in på fredag alltså? jag har också funderat på det. får man hänga på?

2008-12-16 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0