VÅREN ÄR HÄR (FÖR ATT STANNA?)

Vaknade av ett sms vid halv tolv, det var från Karoliina. Så jag gick upp och åt frukost och tog en snabb dusch och vid tio i ett var jag hos henne och vi tog en promenad. Vi gick till älskade macken och köpte glass, jag som älskar magnum-glassarna köpte en ny sort - Magnum temptation med ljus choklad. Den innehåller bland annat vaniljglass, kola"sås" och några kaliforniska mandlar eller vad det stod. God var den iallafall, dock lite expensive - 22 kronor. Men det var det värt!

Såg att det hade kommit ett nytt nummer av Veckorevyn i brevlådan när jag kom hem så jag får väl ta och läsa den sen :)

Jag hoppas innerligt att den här solen och det här vädret är här för att stanna, jag orkar inte mer snö nu.


Tadaaa, den kom i en liten kartong istället för dom där plast-/papperssakerna :)

Kommentarer
Postat av: karrå

haha jag läste nudlar D:

2009-03-20 @ 16:14:56
Postat av: karrå

haha jag läste nudlar D:

2009-03-20 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0