THE LIST

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter: Jessica
Smeknamn: Har inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? Brukar inte sörja till musik
Beroende av: Sömn, choklad/socker
Vem behöver du mest just nu: Just nu är jag i en sån period då jag inte behöver någon speciell person för att känna att allt är okej, men jag behöver alltid Oli och dom närmsta vännerna
Vad tror folk om dig? Det vet jag inte
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Jag vet inte riktigt, mest att jag är söt/snygg och liknande
Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger väl inget speciellt
Hur imponerar man på dig? Var dej själv bara!
Brukar du skratta för dig själv? Det händer ju ibland ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha jaha;) Jag och pappa kör kumla och sånt idag+ska hämta Sonja och är hemma ca 19, sen har jag fe-prov imorrn och måste kanske baka, men hör av mig!"
Vilken är din favoritmålning: Det har jag nog ingen faktiskt
Var bor du? Finnerödja mestadels, Örebro tisd-onsd bara
Trivs du där: Ja men det är ganska segt, speciellt på vintern
Äger du några converse: Nepp
Sprit, cider, vin eller öl: Inte öl iallafall
Brukar du bli för full: Ja, jag har inte tillräckligt med erfarenhet för att veta min gräns, haha.
Vad har du för mobil operatör: Tele2 (Comviq kompis)
Är du allergisk i mot något: Inte allergisk men lite laktoskänslig och på sommaren kan jag få prickar av gräs och sol, men det är bara i början av säsongen
Har du haft sex idag: Nepp
Nästa mål i ditt liv: Vet inte, studenten nästa år?
Hur svarar du i mobilen: "Ah, hej det är Jessica" eller "Ah"
Vem ringde du senast? Oli tror jag, ringer typ aldrig
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag inte skulle glömma att hämta ut passet, det var mamma som ringde
Antal timmar sömn inatt: Ca 7,5
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Ibland
Brukar du komma i tid: När jag inte tar sovmorgon ja
När mår du bra: Nu
När blev du fotad senast: Vet inte, jag fotade mej själv igår
Hur känner du dig nu: Seg typ
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Dom luktar
Är du smart: Jag är väl medelsmart, haha
Var du aktiv i skolan: Jag var mer aktiv förr än vad jag är nu iallafall
Vad saknar du: Värmen
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: Oboy, juice eller vatten
Rakar du benen: Ja, när jag orkar
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22-23
Är du blyg? Haha ja
Sysslar du med någon idrott: Nej men ska börja springa mer regelbundet när vädret blir bättre
Vill du hellre ha mail än brev: Helst mejl ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek vet jag inte men man kan ju iallafall känna något
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning, ha sex?
Är du nöjd med ditt liv: Just nu ja
Är du bortskämd: Verkligen inte
Vad gör du i morgon: Sitter i skolan, är hos tandläkarn, springer om det är fint väder
Vad är det värsta du vet? Besvikelse, sockersug
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika
Vad behöver du just nu? Ett glas vatten och lite motivation till skolan, tack
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tyra Banks verkar bra
Vad längtar du till? 17 maj, sommaren, studenten, jobb
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Barnängens volymschampo
Vad är det finaste du fått? Vet inte
En speciell dag du minns: Sista natten mé gänget, Liseberg i nian
Hur gammal är du: 17 år, 10 månader och 8-9 dagar tror jag
Tycker du om någon just nu: My love
Om fem månader: Har vi börjat sista året på gymnasiet, woho!
Du samlar på: Kvitton, som jag ska räkna ihop vid årets slut
Gröna eller röda äppeln: Green ones helt klart
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, brukar vilja vara för mej själv
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 07.40 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej
Har du strumpor på dig nu: Japp
Vad ska du göra ikväll: Sitta här, duscha, vänta på besked från Karrå, haha
Är det okej att gråta: Alltid!
När grät du senast: Någon kväll för inte så länge sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Har gjort
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa lite och spara för framtiden
Bär du glasögon eller linser: Inget av det
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid 11-12
Har du piercing: Hål i öronen bara
Vill du gifta dig: Antagligen inte
Vill du ha barn: Senare ja
Solar du ofta: På sommaren ja, aldrig solarium
Är du bra på att laga mat: Om jag väl försöker så är jag väl inte dålig direkt
Gillar du att dansa: Inte pardanser och liknande
Är du flygrädd: Jag vet inte, har aldrig flugit
Hur vig är du: Väldigt ovig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Daimstrut eller någon av Magnum-glassarna
Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på ett iallafall
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips&dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Den börjar försvinna
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite både och
Vilken ögonfärg har du: Lite allt möjligt, men mest grönbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jag tror att jag brukar sluta gråta innan jag somnar
Biter du på naglarna: Kan inte, haha
Röker du: I samband med alkoholintag ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Bara skolidrotten just nu men ska försöka börja springa 2-3 gånger i veckan också
Senaste låt du hörde: Nån låt med Lasse Lindh
Vad gör du på helgerna: Filmkväll, äter mycket godis, är hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0