Söndag men det gör inget!

För imorgon är det ingen skola :)

Det är lite sol idag så jag funderar starkt på att ge mej ut på en liten joggingrunda eller nåt, borde komma igång med det nu. Det skulle vara riktigt skönt faktiskt. Så det blir nog så.

Igår blev det mello-final hos Alexander med David och Karoliina och cola, chips och popcorn. Och jävlar vad spännande det var, och herregud vad bra att operan vann! Det är ju den enda låten som kan ha en chans i Ryssland plus att den var riktigt skön :) När det var slut kollade vi på Matrix-filmen och den sög, sen kollade vi lite på American history x, inte hela dock. Var hemma vid kvart i två tror jag och så somnade jag ungefär halv fyra eller nåt.
När vinnaren hade presenterats skakade jag och Karoliina hand på att nästa gång Eurovision-finalen blir i Sverige ska vi se den på plats! Det spelar ingen roll om det så blir nästa år eller om 30 år, vi ska se den på plats och that's it.

Vad betyder La voix?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0