Sommartider

Jag har ändrat lite i beställningen från h&m nu, innan hade jag beställt en för stor t-shirt och ett par svarta och ett par vita skor av samma modell. Nu tog jag bort dom vita skorna (jag har ju redan ett par) och även t-shirten, istället la jag till två enkla linnen som jag hittade, måste ju börja skaffa vår- och sommarkläder nu. Allt blev ca 80 spänn billigare än innan, vilket är ganska så skitbra! Vecka 16 kan jag hämta ut linnena och skorna om allt går som planerat, wohei. Där gjorde jag ett bra val tror jag. Och vita tygskor kan jag ju säkerligen skaffa på annat sätt senare :)


Det där stämmer nästan, nu ville inte linnet i mitten låta sej kopieras ordentligt men det är iallafall ett turkost linne jag har beställt och inte ett korallfärgat. Valet var faktiskt svårt men blå/turkos vet jag att jag passar någorlunda i, korall har jag ingen aning om men det är jävligt snyggt. Och så blir det förmodligen ett litet skärp till det där röda linnet också men det orkade jag inte beställa, lika bra att köpa på plats när linnet har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0