Snart "långledigt"!

Imorgon är det fredag och vi är lediga lördag, söndag, måndag och tisdag tack vare studiedagar eller nåt :) Woho!
Nu säger pappa att det snöar ute...

Idag hade jag och Izabella redovisning om blixtlåset, vi hade inte övat så båda läste av från papperen men det blev bra ändå låtsas vi. På matten blev jag irriterad på läraren för att om man bara frågar om en enda liten sak så ska han gå igenom allt man redan fattar om och om och om igen iallafall. Det höll kvar oss i ca tio minuter efter lektionens slut. SUCK. Engelskan behövde vi inte gå på men varken jag eller Izabella kunde ta oss hem tidigare än 14 fastän vi slutade 12.20 så vi gjorde klart latinen som vi ska redovisa imorgon, well done!

Kom hem vid halv fyra och har bara ätit och kollat på tv fram till för 40 minuter sen ungefär, då hamnade jag här istället. I brevlådan hittade jag ett stort orange pensionskuvert och gissa vem det var till? Moi! Ca 3500 spänn har jag tjänat in till pensionen änsålänge, ingen förmögenhet men bättre än inget ändå :) Ska kolla lite på det där med fonder och grejer som det var nån som kom och pratade om inför klassen för inte så längesen.

ppm.se nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0