Sleep tight

Ikväll ska jag inte vara uppe för länge, kommer nog bara sitta här tills jag har laddat hem Volbeat-albumet, inte så länge till alltså. Fastnade lite för dom ikväll, vissa låtar är ju ganska catchy! Tack till Karoliina aka Karrå som tipsade om dom :)
Volbeat - Still counting


Kollade bara på utslagningen i Let's Dance och tack för att Morgan åkte ut och för att Magnus fick stanna kvar! Bra gjort svenska folket :)
Tänkte ju som sagt göra chokladbollar förut också men så hade vi bara typ fem bitar socker kvar, hur ofta händer det liksom? Bitsocker var det alltså. Det var det jag använde mej av sist genom att krossa det först men nu vågade jag inte ta något för att pappa måste ha till sitt kaffe + att det nog inte skulle ha räckt till två satser. Det får bli bollar imorgon istället!




Kommentarer
Postat av: karrå

woho volbeat ;)

2009-03-23 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0