Segt

Håller på och laddar hem första säsongen av Desperate nu, det går väldigt segt men förhoppningsvis hinner det bli klart ikväll iallafall. Segt som sagt.

Förresten så upptäckte jag nyss att det börjar såndär jobbig NHL-hockey 20.00 på canal+ sport 1 eller vad det nu heter men nu är det ju så att Wipeout också börjar 20.00 så pappa och jag får väl kriga om teven ikväll. Men han kollar faktiskt på hockey och fotboll hela dagarna så en match borde han kunna offra, han missar ju inte ens hela liksom. Får ta ett snack med honom sen!

Annars har det varit en lugn dag som sagt och bara för att det var sol idag så tar jag för givet att det är det imorn också :) Så jag slängde iväg ett litet sms till Karoliina och frågade om vi ska gå och köpa glass imorgon men det svarade hon minsann inte på, bäst för henne att hon ringer och säger ja imorgon då.
Or else...






 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sööt så!

2009-03-15 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0