Seg dag

Har inte kommit igång med plugget än men förhoppningsvis får jag ett litet ryck snart så jag kan plugga sönder. Imorgon får vi reda på spanskaproven också, jag hoppas på ett VG :)

Resten av veckan ser lugn ut, förutom att jag "måste" göra massa matte med mamma på tisdag. Ligger efter med två läxor tror jag.. Varför måste vi läsa matte B egentligen? Nu längtar jag till sommarlovet, eller nationella i matte B som är i maj, för när det är över behöver jag aldrig mer plugga matte. Fatta vad skönt, woho!
Så himla jobbigt när man måste läsa massa ämnen som man inte ens kommer ha någon användning av senare i livet, som till exempel Matte B, Filmkunskap (jag kommer liksom inte sitta och analysera varje film jag ser..), Historia, Latin är också ganska onödigt. Det är ju bra att kunna språk men latin är ju inte direkt ett språk som talas runt om i världen och jag förtränger allt vi lär oss. JAG BLIR SÅ TRÖTT.

Kommentarer
Postat av: karrå

HAHA det skulle va kul om du fick nån slags "arbetsskada" och började analysera precis ALLA filmer du kollar på :)

2009-03-23 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0