Not another snow storm, please

Det har snöat hela jävla dan idag. Allt började toppen i morse när snön yrde och vi väntade på tåget. Efter en stund märkte vi att tåget var ca 7 minuter försenat, det låter inte mycket men när man står ute i snön så känns det som en evighet. Då kom vi på en smart sak, vi kan ju gå in på station tänkte vi. Men det kunde vi inte för just i morse var den låst. Hur stor är chansen att tåget är sent och stationen är stängd på samma dag (morgon, ca 07.00) som en fucking snöstorm slår till? Minimal chans, ja.


So. Not. Ok.

Skoldagen rullade på som vanligt och sista lektionen blev ganska oseriös, iallafall vid vårt bord, alla var trötta och ville hem och det resulterade i mycket skratt och diverse samtalsämnen.

Efter skolan var jag tvungen att vänta på bussen från ca 15.50 till 16.20 men just idag var bussjäveln försenad så den kom typ 16.25. Då var jag inte glad, det ska ni veta.

När jag hade kommit hem åkte jag och pappa till affärn och handlade mat och hämtade ut mitt H&M-paket. Jag trodde ju att det var de två linnena och skorna som kom men ack så fel jag hade. Okej, skorna kom, men inte linnena. Istället kom den vita t-shirten som jag hade avbeställt samtidigt som jag lade till linnena i beställningen. På måndag åker tröjan tillbaka, sen är det väl bara att vänta på att det "riktiga" kommer. Första gången jag beställer från H&M och jag måste hålla med mina erfarna vänner om att dom kanske inte är så bra på det här med beställningar och utskick.
Men om man ska se det positivt - nu har jag iallafall även ett par svarta tygskor.

Mellan 15.30-19.30 har jag hunnit med att äta följande:
1 st marabou schweizernöt (liten, 100g?)
1 st daimstrut
2  st panpizzor
och till Let's Dance kanske det blir ostbågar.
Eller inte, jag borde skämmas.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eller hur, så jäkla jobbigt

2009-03-29 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0