Nattinatti

Nu är jag redo för sängen men innan jag lägger mej måste jag packa massor eftersom jag stannar hos mamma från imorgon till på torsdag bara för att vi har universitetsdag då och den börjar nio. Man tar sovmorgon när man kan liksom.

Här kommer lite bilder på det UNDERBART VACKRA VÄDRET som drog in över sydnärke idag:


Jag var inte glad.

Det här fick jag med mej från Örebro iallafall:

Slingor, inpackning och ansiktskräm som mattar ner huden.

Plus naturgodis, schampo och balsam. Var tvungen att köpa en mildare sort för min hårbotten är katastrof och nu blir det förhoppningsvis bättre.

Har kanske ingen dator hos mamma heller för det är Johanna-vecka så jag har ingen tillgång till hennes dator antagligen, men jag överlever och det gör du med! I'll be back on Thursday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0