Natt-inlägg

Kvällen spenderades först med att göra chokladbollar och strax innan nio befann jag mej hos Alexander för att planera party. Vi kom absolut ingenstans med planeringen. Fail

Vi kollade på en film som hette typ Resan till jordens mitt (The journey to the centre of the Earth), eller något liknande. Den var väl lite för orealistisk för att vara bra men direkt dålig var den väl inte, mest dåligt gjord.

Vid halv tolv var jag hemma och för en gångs skull hade jag inte hunnit få ett "kom hem nu"-sms av pappa. Istället sa han "Är du redan hemma?" när jag kom innanför dörren. Alltid annars brukar jag komma "för sent" och när jag väl är relativt tidigt hemma är jag för tidig. Jahaja, hur ska han ha det?

Det varnas för snökaos imorgon och på måndag, så det kanske inte blir någon jogging-runda imorgon. Det skulle tydligen vara kallt hela veckan också. Inte roligt nånstans.

Nu ska kvällen spenderas med onödigt msn-snack och chokladbolls-ätande. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0