Monday

Kort skoldag idag tack vare att spanskaläraren var på möte och jag inte hade några skridskor till idrotten. Vid kvart i ett åkte jag till Örebro och skaffade hårfärg, hårinpackning, ansiktskräm, schampo, balsam och naturgodis. Ganska stolt över att jag inte köpte något annat onödigt :)

När jag kom till Hallsberg igen runt fem över två satte jag mej på station och helt plötsligt började nån gubbe prata med mej
Gubben: Vart ska du då?
Jag: *ingorerar*
Gubben: HALLÅ? Vart ska du?!
Jag: Eeh, Örebro...
Gubben: Man åker förbi Kumla då va?
Jag: Ja..
Gubben: När går tåget?
Jag: ......Eeh.. Halv tre typ.

Sen flydde jag till Lindex istället eftersom mitt tåg ändå inte gick förrän 14.43, jag lurade alltså gubben för jag vågade inte säga att jag skulle till Laxå. Haha, snacka om paranoid.

Kommentarer
Postat av: karrå

HAHAHA ahmen så hade jag också gjort :D

2009-03-02 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0