I made it!

Sprang en sväng ändå, ner genom skogen så jag kom ut nere vid kyrkan, vid E20 ungefär. Sen mot macken och upp förbi parken och hem. Inte för att jag sprang hela sträckan utan uppehåll men iallafall nonstop till kyrkan och det kändes good! Efter det varvade jag mellan powerwalk, vanlig walk och jogg!
När jag kom hem frågade pappa vart jag hade sprungit och då sa jag ju det som står där uppe, ner genom skogen och förbi macken och parken. "Men det går ju så snabbt, springer du verkligen så långt?" fick jag till svar då. Saken är den att han tror att det tar en timma att gå den där sträckan, att jag sedan springer/går den på 25 minuter är ju tydligen suveränt tror han. Eller han tror ju tydligen inte ens på det.. men du fattar. Alltid trevligt med lite support! :)

Ska snart koka nudlar och ta bort handduken från håret, ikväll är det nog inget särskilt sevärt på tv tror jag så jag hamnar antagligen här fram till tio-tiden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0