Home

Idag är det pappas födelsedag, congratz!

Idag har jag besökt universitetet och det var inte så kul, jobbigt med föreläsningar. Efter det gick jag på stan en sväng, impulshandlade dom här skorna (nej, jag kan inte gå i dom riktigt än but I'm working on it...). Dom är dock riktigt bekväma och ser bättre ut in real life så att säga!

Precis när jag hade betalat och skulle gå någon annanstans för att fördriva tiden hörde jag att Karoliina ropade på mej, så jag stannade kvar på H&M med henne och Rebecca en stund, sen följde jag med dom till Telia och 14.15 gick tåget som tog oss hem.

Halv sju kommer farmor hit, då ska vi äta tårta :) För att orka äta det måste jag nog äta mat ganska snart. Typ nu.
En Billys eller två blir det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0