Hello there

Skrev inget igår, men det hände inget speciellt heller. Fick reda på att jag fick IG på företagsekonomiprovet och sen åkte jag till mamma som vanligt. Där pluggades det bland annat matte och mamma almost went nuts för att jag inte fattade ett skit.

Idag var det en jobbig dag i skolan; gymmade på idrotten, sen hade vi psykologi, företagsekonomi och avslutade det hela med 80 minuter latin ♥ love it!

Har nyss ätit tre mackor, en bulle och en kexchoklad för jag var nästan ihjälsvulten (haha?) när jag kom hem. Nu ska jag snart äta pytt i panna med rödbetor och stekt ägg, mums på det! Synd att jag inte är hungrig bara.

Idag kanske det blir lite plugg, får se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0