HEJ UGGLOR

Sitter här fortfarande ja.. Nolifer, haha.

Iallafall, jag kollade på Let's Dance-finalen förut och YES! Magnus och Annika vann :) (Sorry om jag spoilade för nån som inte har sett/läst det än ;))

Efter det kollade jag på Juno, orkade inte se Australia ikväll eftersom den är ganska lång. Juno var bra iallafall och jag grät en skvätt, vet inte om det är "normalt" att gråta till den eller om jag bara är i en känslig period i månaden. Haha, men det gjorde jag iallafall.

Nu hade jag snart tänkt gå in och lägga mej i sängen, sätta på P3 och somna till nattmusiken. Vid 23-tiden är det alltid hemsk instrumental musik men det borde ha slutat nu. Jag läste att människor som har drabbats av pip eller sus i öronen kan ha lättare att somna om man har bakgrundsmusik eller nåt på när man ska sova och när man sover. Så man hör något annat än pipen och susen liksom, och jag tror det stämmer för det funkar på mej iallafall.
VETENSKAPLIGT BEVISAT. Typ


Aja, godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0