Hej där

För en gångs skull gjorde jag som jag sa, jag sprang. Varierade ganska mycket med powerwalk men det är ju okej eftersom det faktiskt var första gången jag var ute och "sprang", eller, första gången jag motionerade frivilligt on my own över huvudtaget. Men det känns bra nu! Riktigt bra.

Pappa har börjat med maten, tack och lov. Det luktar köttfärssås, mums.
Resten av dagen blir nog lugn, ska se Wipeout ikväll och efter den kanske jag kollar på Låt den rätte komma in, vet inte om den är bra men det märks ju :)

Jag är på väldigt bra humör idag, solen skiner och jag har varit lite healthy, våren är på väg och snart är det sommarlov. Plus att jag sitter här i shorts och linne med uppsatt hår och inget smink precis som om det vore sommar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0