Hallå

Vaknde för typ en och en halv timme sen, har ätit en dunderfrukost (enligt mej) som bestod av en skål havregrynsgröt med mjölk såklart och sen åt jag även tre skinkmackor efter. Haha, jag lovar att det är dom där p-pillren som har gjort mej så glupsk. Men frukosten är ju det viktigaste målet på dagen så jag kan väl försvara mej med det :)
Nu börjar jag ångra lite att jag sa nej när pappa frågade om han skulle köpa med nåt godis från Ica. Men macken finns ju alltid som alternativ.

Idag hade jag tänkt försöka läsa igenom minst halva filmkunskapen, kanske hela. Det är ca 40 sidor, egentligen är det inte så mycket men det beror ju på hur mycket det är som verkligen måste fastna i huvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0