Gröt, chokladbollar, vatten och Desperate H

Ja, så har jag spenderat den senaste timmen. Skönt att jag inte behöver duscha ikväll, gjorde ju det i morse innan jag gick ut på promenaden.

Imorgon blir det ingen idrott för min del, dels för att det är redskap som jag fullkomligt HATAR och dels för att mina skor är leriga för att när jag var ute och sprang i söndags så sprang jag i skorna som jag har inne på idrotten. Smart.
Men bara för att jag skippar idrotten imorgon så ska jag nog ge mej ut på en runda när jag kommer hem vid halv fyra, om det är sol vill säga :) Det går ju inte att springa om det är dåligt väder, fatta vad tråkigt...

Nu är det snart dags för mej att borsta tänderna och göra allt nödvändigt som man brukar göra innan läggdags, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0