BLÖ

Det snöar ganska mycket nu och när jag säger ganska mycket menar jag egentligen jävligt mycket. SÅ mycket snöar det.

Ska snart duscha och sen blir det en stund framför skärmen igen antagligen.
Imorgon ska jag hämta ut passet innan jag tar bussen till mamma så jag får inte glömma plånboken hemma för då blir det automatiskt så att jag glömmer legget och den där uthämtningslappen och det skulle inte vara speciellt smart gjort.

Så himla sugen på naturgodis är jag också men eftersom det är så förbannat dyrt så tror jag att jag väntar med det till nästa onsdag när pengarna rullar in på kontot! Så blir det nog. Notera nog...

Men som sagt, duschen snart, tidig uppgång imorgon, skola 90 minuter och sen till mamma. Det är Johanna-fri vecka tror jag så datorn is all mine :)

Kommentarer
Postat av: josse

Här snöar det massa massa också, vart bor du? jag är från jönköping:P kram

2009-03-23 @ 23:02:31
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Jossan.

VAD FÖREDRAR DU VITA ELLER SVARTA JEANS



wzp.blogg.se

2009-03-24 @ 08:49:45
URL: http://wzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0