Att dricka

Pressmeddelande till alla jag känner:

Abstinensen ökar och jag känner att jag måste koppla bort skolan helt snart, det funkar bara med en rejäl liten fyllekväll. Jag lovar att det är det enda som funkar, då skiter man ju i allt som har med skolan att göra och det skulle vara så jävla skönt nu. Det finns säkert nån som håller med mej, right?


Provet som är imorgon har jag inte pluggat till, jag kom ju på att jag inte har gjort klart inlämningsfrågorna heller, dom skulle ha varit inne 9/3 tydligen. Jahapp. Dom har jag verkligen inte någon lust att göra ikväll, inte det andra heller. Det blir förmodligen sovmorgon imorgon om jag inte är vaken halva natten men det ska jag försöka undvika.

Sämsta dagen på länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt nice blogg hörru:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-22 @ 20:49:39
Postat av: karrå

håler med dig till max, "en rejäl liten fyllekväll" yep ge mig!

2009-03-23 @ 12:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0