"Allt fler alkoholister i Örebro" - Nerikes Allehanda

Sad but true, typ.

Nu är vi lediga i hela fyra dagar, ska bli riktigt skönt! För ovanlighetens skull har vi inte heller något som vi måste plugga på under den här tiden. Alltid annars har vi ju prov eller något slags förhör eller inlämning veckan direkt efter ledigheten men inte nu inte, guld.

Ikväll blir det att ta det lugnt och kanske kolla på Let's Dance och imorgon blir det Melodifestival-final-tittande såklart.

Nu ska jag göra en till sommarjobbsansökan, till samma ställe som Karoliina (och David tror jag?) ska jobba på. Nämligen....tada.. ålderdomshemmet! Pappa sa nämligen förut att hans chef hade sagt att dom bara tar in typ 3 vikarier i sommar. Chansen att få jobba där i år igen känns ju inte så himla stor längre om man säger så.. Men om jag får båda (haha...) så tackar jag dock nej till ålderdomshemmet och spenderar sommaren på esab istället. Planer planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0