6 months

Idag fyller jag och Olis förhållande 6 månader, grattis förhållandet!

Dagen började med tre timmar företagsfix (vi arbetar i grupper/par och har hittat på egna företag och allt ska göras jätteseriöst....jättekul..) men jag stack efter 2,5 timmar för att jag behövde hinna med ett tåg. Hade tandläkartid 11.20 och skulle ta tåget 10.52 men självklart så såg jag när jag kom till stationen att det var inställt. Så jag ringde tandläkaren och fixade ny tid nästa torsdag istället, om man inte ringer kostar det 300 spänn bara för att man inte dyker upp liksom.
Not worth it.
Så jag gick tillbaka till skolan, hade matte och efter det skulle vi haft engelska till 14.30 och sen stödmatte 14.40 men engelskan behövde vi inte gå på så det innebar ett två timmar långt hål för mej, Hanna och Izabella. Men vi gick till stödet och frågade om han hade en halvtimma över innan 14.40 oh det hade han så vi hann med ett tåg hem som gick 13.33, sen fick jag vänta på bussen i Laxå en timma ungefär.

När jag kom hem åt jag upp ett helt paket med riskakor... Kollade även på Top Model och Du är vad du äter. Efter det åt vi mat. Om jag är vad jag äter så är jag typ en fiskpinne eller en riskaka, your choice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0