Torsdag kväll

Jag tog en liten powernap på 45 minuter förut, det var välbehövligt.

När jag hoppade av bussen tidigare idag tänkte jag gå in på Ica direkt och fråga om praktikplats för att det ska vi ha fixat och klart till på måndag. Men självklart så var det två andra som hann springa in före mej... (Alla SP-klasser har praktik v.5 och jag bor i ett litet samhälle så man får nästan slåss och stressa sönder för att få en plats.)
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men funderar på att fråga någonstans i Örebro imorgon eftersom jag ändå ska in dit. Om jag får en plats i stan så får jag bo hos mamma&Leif eller mormor&morfar den veckan och det skulle faktiskt vara mysigt.
Frågan är som sagt vart jag ska fråga.. Hmm, kanske kan höra med mamma om hon har något förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0