SYNDARN

Jag syndar dygnet runt, igår åt jag glass (dock inte B&J eftersom dom tydligen inte hade det på "mammas ica", jag svär på att jag har sett det där förut!) och idag smäller jag i mej en tvåhundragramsmarabou. Det går inte helt enkelt. Att låta bli alltså.

Hade förövrigt psykologiprov idag och det var typ bara att skriva som det stod i boken på alla frågor, inte så komplicerat alltså. Jag blev även klar först och satte mej i korridoren för att vänta in Izabella och Hanna för det var lunch efteråt. Då kommer Karoliina förbi och säger att jag ser mobbad ut, när jag säger att jag blev klar först och sitter och väntar frågar hon om det betyder att det gick dåligt på provet.. Hmpf, klart det gick bra! Haha. Tror på VG, minst, och det är ganska bra för att vara mej nuförtiden :)




Kommentarer
Postat av: karrå

hahahahhaha :D och hahahhahaha till ovanstående också, din mammas kommentar :D:D

2009-01-14 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0