Svårt med val

Den andra februari ska vi ha gjort våra val inför trean, både individuella och några andra som jag inte minns vad dom heter.. haha. Dom individuella valen ska vara på 150p sammanlagt, men vi måste ha två val. Så en 50p-kurs och en 100p-kurs ska vi läsa, (alternativt tre 50p-kurser).

50p-kursen är jag klar med, där valde jag Turism i förstahand, sen Webbdesign och sist Svenska C. Hoppas såklart på att jag får Turism.
100p-kurserna var inte alls lika intressanta, det lutar dock väldigt mycket åt att jag väljer Engelska C i förstahand där, när det gäller andra- och tredjehandsvalen man måste göra har jag ingen aning om vad jag ska välja. Oftast får man ju förstahandsvalen ändå.

Dom andra valen som jag inte minns vad dom heter, där kunde man välja på Marknadsföring 100p + Organisation & Ledarskap 50p. Det valde jag. För utöver det fanns det bara massa Matte C-val och något annat tråkigt. På informationen sa dom visserligen att om man går ekonomi-inriktningen ska man helst välja Matte C men det kan dom glömma i mitt fall. Man kan även välja Matte D om man känner för det men nja....det är nog inte jättemånga som väljer det.

I trean ska jag varken läsa matte eller spanska! Jag längtar tills jag slipper det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0