Skolan

Torsdagar börjar med antingen Företagsekonomi eller Information&Layout, idag har vi "lärt" oss hur man skriver en faktura, som om jag kommer ihåg något av det vi gjorde när lektionen är slut.. Suck.

Somnade lite sent igår, började läsa i boken vid 23 ungefär, kvart i tolv sa jag godnatt till Oli och somnade direkt. När klockan ringde 05.20 ville jag bara dö.
Men trots att jag är hemskt trött idag så måste jag göra svenskan som jag skrev om här igår. Hur det ska gå, det vet jag inte. Kanske krävs det en marabou för att jag ska orka ;) En för att förbereda mej och en efteråt som belöning kanske, det skulle vara bäst. Men så kul ska vi inte ha.

Nu svamlar jag, somnar nästan också. Hatar torsdagar och idag får vi Biff stroganoff och ris till lunch, kan inte bli mycket värre. Filmjölk och havrefras blir nog min lunch!

09.20 börjar vi igen, vad vi ska göra då har jag ingen aning om. Antagligen något jobbigt och tråkigt. Nu kurrar magen.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 12:54:49
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0