Plugg på en lördag, vad händer med mej?

Jag förflyttade mej från datorn och gick in på mitt rum och värmde upp det till sisådär 25 behagliga plusgrader med hjälp av en kupévärmare! Mitt element är ur funktion nämligen och det blir verkligen svinkallt om jag inte använder kupévärmaren. Iallafall, jag satt där i sängen och skulle göra filmkunskapen, men helt plötsligt blev jag sugen på att börja med matten istället (!!!)...

Så mattegrejerna åkte fram ur väskan och till och med miniräknaren hade jag fått med mej hem, duktigt! Första talen gick jättebra och då tänkte jag såklart att "om alla tal är såhär lätta gör jag klart hela matteläxan nu" men självklart så blev det bara svårare och svårare och även om jag kollade i boken och läste hur man skulle göra så förstod jag inte riktigt. Matte är mitt svagaste ämne, så mamma (mattegeniet herself..) får hjälpa mej med det i veckan trots allt.

Filmkunskapen blev inte riktigt klar men den kan jag fortsätta med senare ikväll för det var i princip bara att skriva av från boken, inte så komplicerat alltså.
Izabella tittade även förbi i tio sekunder ungefär för att hämta vår gamla rapport om vårt lilla Ica, hon ska ju praktisera där och ville inte ta reda på all fakta igen antagligen, cheater! Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh matte:(

2009-01-25 @ 17:03:52
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0