Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dej

Idag är det fredag, om det nu har undgått någon. Var nästan lika slut i skolan idag som jag var igår, tog en powernap på latinen, somnade alltså någon minut eller så. Det kanske börjar bli en dålig vana, att sova på lektionerna? Hoppas inte.

Fredagar är förresten vår jobbigaste skoldag, den innehåller bara långa och tråkiga lektioner. Nu har klassen även bestämt att ändra om schemat lite så vi har lagt till en ungefär en timme lång svenskalektion på fredagarna också. Vi flyttade den lektionen från tisdagen där den låg sist på schemat, så vi kan sluta tidigare på tisdagar och senare på fredagar. Jag, Izabella och några fler röstade emot förslaget eftersom det inte gynnar oss som bor långt bort från civilisationen men vi lever i ju ett demokratiskt samhälle!

Nu börjar Let's Dance anytime och jag har inte bestämt mej för om jag ska titta eller inte, kanske bara kollar en liten stund.
Skönt med helg iallafall! Mitt mål är att sova till tolv både imorgon och på söndag, jag kommer nog lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0