..och pizza blev det inte

I morse var jag sugen på pizza, Oli undrade om vi skulle gå och köpa det men det orkade/ville jag såklart inte då. Slukade vatten gjorde jag också. Sen har jag mått illa lite från och till hela dagen..
Men det hör väl nyårsdagen till antar jag, haha. Men det var iallafall kul igår, tror jag.

Så idag har vi bara tagit det lugnt och kollat på Family Guy, One Tree Hill, Dangerous Minds, ätit choklad, druckit cola och varit allmänt sega.

Nu är jag sugen på mer OTH så nu ska jag säga till honom att vi ska se det!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Oli

...och jag sov mig igenom dom 2-3 sista avsnitten? :$

inte mitt fel dock, du är för mys <3

2009-01-02 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0