Mjölk blir till vatten

Nu har jag ätit, det blev nudlar för min del idag. Svampnudelsoppa kan man säga. Det var gott.
Till det drack jag vatten (!) Jag har bara druckit 1,5 glas mjölk idag vilket nog är något slags rekord för mej. Mjölk är gott. Men som sagt, mer vatten var ju ett av mina löften så då byter jag ut mjölken mot vatten till måltiderna. Förutom till frukosten, jag behöver mjölk för att kicka igång dagen.
Inte har jag köpt något nytt godis heller, men jag har kvar lite choklad. Den är dessutom mörk, Lindts Excellence - a touch of sea salt. Det var nog Hanna som sa att den var god eller nåt nån gång, så jag testade. Jag gillar den faktiskt, den är precis lagom salt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0