Hemma

Igår kom jag hem, pappa hämtade mej vid bussen 21.00. Alla bussar kom alltså i tid, sensation!
Segast var det att sitta i Mariestad från 19.05 till 20.20 och vänta på den sista bussen, väntsalen där är dessutom världens tråkigaste.

Jag och Oli åkte som sagt in till Växjö 10.40 igår och var där en timma senare. Vi gick omkring i lite gallerior och affärer och sånt innan vi ledde stegen mot kinamaten och buffén. Där satt vi och åt i ungefär en timme innan vi gick vidare till bland annat Åhléns.

Där köpte jag en liten väska som jag kunde lägga alla nödvändiga saker i under bussresan eftersom bagen var tvungen att ligga i bagageutrymmet under bussen. När vi kom till bokavdelningen började jag även leta efter Om jag kunde drömma, boken som Twilight är baserad på (men vem har missat det?), självklart hittade jag den nästan direkt och den fick följa med mej hem för 129 spänn. Jag trodde att böcker var dyrare än så? Men men, jag ska inte klaga!
Twilight kollade vi för övrigt på i veckan, jag och Oli. Han laddade hem nån otextad version och det resulterade i att jag inte hängde med lika bra som jag hade gjort om det hade varit swesub. Boken verkar förresten bättre än filmen, jag är på sidan 122.

Idag vaknade jag halv ett, and I'm still wearing my pyjamas. Suck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0