Friday

Efter skolan åkte jag in till Örebro, köpte en julklapp till mamma i efterskott och så hittade jag lite kläder och sådär. Var jättenära att jag köpte ett par grå lite högre tygskor med en liten dragkedja på sidan inne på H&M men sen tänkte jag att Izabella faktiskt har ett par svarta sådana och jag behöver inga skor för tillfället. Så jag sumpade chansen. Men dom var lite för stora också, kan alltid trösta mej med det. Haha.

När klockan var ungefär 14.05 och jag skulle gå mot tåget som gick 14.17 så kom jag på att jag ju skulle ha köpt När jag hör din röst, fortsättningen på Om jag kunde drömma.. Så jag gick jättesnabbt till Åhléns och hittade den i hyllan, 129 spänn. "Men det har jag ju löst, en 100-lapp och massa mynt vet jag att jag har ligger i plånboken" tänkte jag.. När jag stod i kön och skulle ta upp pengarna kunde jag bara räkna till ca 120 kronor och då dog jag lite. Jag hade nämligen inte med mej mycket pengar till stan för att jag skulle snåla lite, och mitt kort är typ tömt, haha.. Där fick jag :(

Självklart fick jag ju jättebråttom till tåget också och jag hade precis tagit ut en biljett-lapp när tåget kom. Tur i oturen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0