Fish&chips

På praktiken blev det väldigt mycket dödtid idag, Daniel satt i telefon nästan hela tiden.
"Jag ska bara ringa ett snabbt samtal till min chef om budgeten, du kan vara i köket och titta vad dom gör sålänge."
Jag tog en kopp te och väntade i en timme på att han skulle bli klar, snabba samtal här ja..haha.

Sen skickade jag fakturor tror jag, och lite såntdär.
Och så var det lunch, idag var jag sugen på fish n' chips så det fick jag. Rejält med mat, han tänker nog inte på att jag är tjej när han lägger upp maten, ska nog säga till om det imorgon ;)


Det där är det som blev över av maten, men det är ändå bara kanske lite mer än en tredjedel. Han ville nog att jag skulle sprängas.

Kommentarer
Postat av: Victoria :)

Nu blev jag hungrig ^^

2009-01-27 @ 19:46:33
URL: http://viccys.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hejsan, vilken rolig blogg du har :) Jag har precis gjort en blogg, tänkte fråga om du ville komma och läsa :)?

vill gärna att du tycker till!

Bloggen ; www.hildingellen.blogg.se

2009-01-27 @ 20:44:20
URL: http://hildingellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0