Det går!

Löftet om att dricka mer vatten och mindre mjölk funkar alledeles utmärkt faktiskt! Choklad-löftet har också funkat hittills, mitt humör är inte på topp däremot.. need sugar, saknar chokladen... :(
Plugga-i-tid-löftet funkar ju inte alls, men det var jag ganska förberedd på. Om jag bara hade varit smart och kommit ihåg vad jag ska plugga på till psykologiprovet så var jag jättepepp på att plugga inatt vid ett ungefär! Men jag sov istället.
Jag har inte impulsshoppat än heller, eftersom jag ställde tillbaka skorna i hyllan igår. Inatt fixade jag även en liten "låda" att spara mina kvitton för det här året i, läskigt att kolla igenom i december sen, haha.

Nu är jag mätt iallafall, maten smakade utmärkt! (Så utmärkt den kan smaka när pappa leker kock.. Haha). Nu ska jag läsa tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0