Depp

Imorgon (idag) åker jag hem, buhu :(

Bussen går hem från Växjö 14.45 men vi måste åka till stan 10.40 för att förbindelserna här är nästan lika dåliga som hemma verkar det som..
Men,
det positiva med att vara inne i stan tre timmar innan hemgång är att då hinner vi äta kinabuffé riktigt lääänge! Mums på det!
Plus
att jag kanske hinner hitta något onödigt krimskrams att slösa pengar på, det är ju aldrig fel :)

Jag borde sova nu förresten, klockan ringer åtta.
Så nu ska jag lägga mej, Oli väntar. Jag är hemma 20.57 imorgon om bussarna kan hålla tiderna. Inte så stor chans dock, så halv tio räknar jag med.
Sex timmars bussresa igen, det är guuuuld! Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0