Yes

Det är plusgrader ute. Det snöar ändå men skitsamma, det är plusgrader.

Vaknade runt tio över tolv idag, inte så bra kanske eftersom jag ska försöka lägga mej i tid ikväll. Men det går förhoppningsvis ändå, jag har en förmåga att kunna somna lite närsomhelst bara jag ligger bekvämt och så.

Idag ska jag försöka komma igång med plugget, det kommer nog inte lyckas men det är mitt mål anyway. På tisdag har vi nämligen matteprov (efter skoltid för vår del, vi slutar 12.20 på tisdagar och provet är 13.10-15.10... snällt) men jag kan ingenting typ, har bara klarat av ett tal i repetitionshäftet än så länge men då har jag också bara försökt mej på kanske fem tal. Imorgonkväll blir det iallafall råplugg.

Oli kollar efter en hund också, som han tydligen ska få när dom flyttar. Jahapp, tänk om jag fortfarande hade haft min hundskräck? Det hade ju inte varit så kul. Som tur är är den borta och hundar är mysiga :) Jag försökte få honom att leta efter en långhårig chihuahua men han tycker att dom är för små. Jaja, it's your dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0