Tisdag

Seg dag idag med fika på håltimmen, med Izabella och Hanna. Kladdkaka och en loka för min del (jag försöker ju hålla mej till min budget, räkmackan för 49 eller 59 spänn såg väldigt lockande ut men den fick ligga kvar i disken!)

Efter skolan drog jag in till stan en sväng, blev kvar så pass länge att jag åkte hem med 15.10-tåget. Alltså kom jag hem samma tid som när vi slutar sent, så kan det gå..
Det blev ett vanligt svart linne från H&M, alltid bra att ha.
Sen hittade jag även exakt sådana skor som jag har beställt från webshoppen! Så jag köpte ett par vita eftersom dom inte ska komma på posten förrän i april. Har ju beställt både vita och svarta och jag antar att vita slits ut snabbare än svarta så det kan vara bra med två par av dom :)



Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

tygskor är sjukt bekväma :)

2009-02-03 @ 19:11:01
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0