Sorry

Hade inget alls att skriva igår faktiskt, haha så är det ibland.

Idag har jag iallafall fått reda på att Riga-resan äger rum 17-19 april! Kan ju alltid hopas på en liten 18-årspresent i form av pengar i förskott då ;)

För övrigt har jag saker att plugga på, och i morse var läraren som vi skulle haft under första lektionen sjukanmäld så vi hade ingen lektion. Där gick vi miste om en sovmorgon på en måndag. Surt.

Förresten så har väl ingen missat snön som ligger där ute på marken? Det hjälper inte att det var fint väder idag, snön ska bort! På onsdag ska vi visserligen spela snöfotboll på idrotten (det är precis vad det låter som) så snön kan väl få ligga kvar till dess.

såhär såg det ut igår morse när jag drog upp perisennen, suck.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Till och med imorgon kan du vinna en månadsranson av God Morgon Juice på min sida!

Kolla in länken nedan:



http://www.jessi.se/2009/february/vinn-manadsranson-av-god-morgon-juice.html

2009-02-14 @ 20:22:19
URL: http://www.jessi.se
Postat av: karrå

spelade ni fotboll ute i snön, eller gjorde ni en fotboll av snö?

2009-02-16 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0