Hicka

Tog precis några mackor och sen fick jag världens hicka, den vägrar sluta! Hatar hicka, hatarhatarhatar!

Min handled och underarm är öm också tack vare alla servar jag gorde på volleybollen idag på idrotten, haha kalla mej klen men så är det iallafall. Jag var en börda för laget. Förutom när jag servade, det är faktiskt min styrka när det kommer till volleyboll!

Snart är det dags att krypa till kojs också, det ska bli skönt för jag älskar att sova! :)
Imorgon har vi förresten bara två lektioner, fast det har vi varje tisdag.

08.00-09.30 - Företagsekonomi B
11.30-12.20 - Spanska steg 4


Jobbigt med två timmar hål mellan men man vänjer sej faktiskt. Tur det.

Dags att sussa som sagt. Nattiii

Kommentarer
Postat av: karrå

åh samma på volleybollen där :O serving is my strenght också !

2009-02-02 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0